poniedziałek, 30 kwietnia 2012

22.

Turkusowy lakier to magiczny Bys, który zmienia kolor pod wpływem temperatury, czego na zdjęciu nie widać. I mówiąc szczerze rzadko to można zaobserwować. Gdy pomalowałam paznokcie w domu, to nie zauważyłam żadnego efektu. Dopiero jak potrzymałam palce w lodowatej wodzie, to zobaczyłam delikatną zmianę z turkusu na niebieski. Nic specjalnego, bo spodziewałam się, że prawie cały czas będę mieć paznokcie turkusowe (ciepło ciała) i niebieskie końcówki (bo nie ma je co ogrzewać). Dlatego naprawdę się zdziwiłam, jak w pracy zrobiło mi się zimno i całe paznokcie miałam niebieskie (zimno?), a końcówki turkusowe (że niby tam cieplej?). Nie po mojej myśli, ale przynajmniej widać było jakiś efekt :)

Bys 283 Blue My Secret 104

Lakiery:
Bys 283 Blue
My Secret 104