czwartek, 24 stycznia 2013

141.

Zdjęcie nienajlepsze, bo widać mocny flesz, ale ogólny efekt jest. Pooglądałam w internecie zdjęcia "ruffian manicure" i nadal nie jestem przekonana, czy to, co ja namalowałam też zalicza się do ruffian czy już nie. Mówiąc szczerze takie paznokcie średnio mi się podobały, bo taki malunek strasznie je optycznie skraca, więc mocno się zdziwiłam, jak skończyłam malować swoje i... byłam zachwycona ;) Wiem, że nie wyszło idealnie równo, ale w sumie poświęciłam na to tylko kilka minut. Zostawiłam też dość dużą przestrzeń na bokach paznokci. Optycznie bardzo to wydłużyło płytkę paznokci. Tego dnia usłyszałam sporo komplementów od zupełnie obcych osób :)

Color Club Perfect Molten Color Club Hot Like Lava

Lakiery:
Color Club Perfect Molten
Color Club Hot Like Lava