wtorek, 9 lipca 2013

201.

Moje poszukiwania idealnego pastelowego różowo-koralowego neonu zostały chyba zakończone :) Znalazłam go w sklepie typu "Wszystko za grosz" i kosztował 4 zł. Najpierw na paznokcie nałożyłam biały lakier Wibo, żeby podbić kolor (pędzelek i malowanie straszne, więc dobrze, że był tylko bazą). Kolor neonu jest dokładnie taki, jaki chciałam. Po jednej warstwie jest jasno różowy, po dwóch widać więcej pomarańczowych tonów. Schnie matowo, co jeszcze bardziej podkreśla jego neonowość ;) Sam lakier jest żelkowaty, dość gęsty i średnio nim się maluje. Plus taki, że naprawdę znośnie wysycha, a minus, że ściąga się na końcówkach. I to jeszcze mocniej niż Seche Vite. Musiałam aż nieco spiłować wszystkie paznokcie, żeby pozbyć się tych wystających końcówek. Co dziwne, na następny dzień wydawało mi się, że znowu są widoczne. Czyżby cały czas się kurczył? I jeszcze mały bonus - świeci w ciemnościach. Aż się przestraszyłam w nocy :)


Cairuo Rose 03

Lakiery:
Wibo French Manicure 01
Cairuo Rose 03
Color Club Clear Polish