środa, 2 października 2013

237.

Lakier bardzo przypomina mi ten i tak samo jak przy tamtym, jestem zaskoczona jak świetnie wygląda na paznokciach :) Kolor szaro-beżowy z jakby pokruszonymi srebrzystymi flakies, niby nic specjalnego, ale paznokcie jakoś tak ładnie wyglądają. Krycie dość słabe, bo musiałam nałożyć aż trzy warstwy, schnięcie bez zastrzeżeń i oczywiście super pędzelek. Bardzo lubię jego kształt, bo jest po prostu stworzony dla mojego kształtu paznokci i można nim stworzyć idealne łuki. Na serdeczny paznokieć nałożyłam złoto-holograficzny brokat od Silcare. Co dziwne, już później nałożyłam na całość wysuszacz 3 w 1 Eveline, a wtedy złote drobinki zmieniły się w żółte, a holograficzne w białe. Muszę pamietać, żeby następnym razem dać wcześniej jakiś bezbarwny top.

Essence Colour&Go 136 Love's Recipe Silcare The Garden of Colour 100

Essence Colour&Go 136 Love's Recipe Silcare The Garden of Colour 100

Lakiery:
Essence Colour&Go 136 Love's Recipe
Silcare The Garden of Colour 100