niedziela, 17 listopada 2013

250.

Jak tylko przeczytałam, że Colour Alike stworzyło holograficzne lakiery, to w ciemno zamówiłam wszystkie na colorowo.pl. Przy okazji zobaczyłam, że część lakierów jest wyprzedawana po 5.49 zł. Takiej okazji nie mogłam przepuścić i też zamówiłam kilka. Mam już trochę lakierów Colour Alike i naprawdę wszystkie są świetne. Jedynie w jednym z nich nie odpowiadała mi konsystencja (ciągnął się jak guma), ale do innych parametrów nie miałam zastrzeżeń.
Ten tutaj to piękny fiolet z holograficznym pyłem. Przez ogromną ilość tych drobinek sprawia wrażenie jakby lekko przykurzonego, co nie odbiera mu uroku :) Krycie ma idealne, jedna warstwa właściwie wystarczy. Ciekawe, jak spiszą się pozostałe odcienie.

Colour Alike PZN 497 Jeżyce

Colour Alike PZN 497 Jeżyce

Lakiery:
Colour Alike PZN 497 Jeżyce