sobota, 29 marca 2014

290.

Szary Sensique ze srebrnym pyłem pochodzi z wyprzedaży z Natury. Essence jest z najnowszej kolekcji. Najpierw naoglądałam się jej w internecie, pozachwycałam i stwierdziłam, że wszystkie lakiery są przepiękne, i jak ja się zdecyduję tylko na kilka ;) A jak zobaczyłam ją na żywo, to już tak nie porywała i bez problemu zdecydowałam się na jeden. I to jest właśnie ten. Na zdjęciach nie widać całego uroku. Błyszczące różowe sześciokąty zatopione w seledynowej mgiełce. Ja nałożyłam tylko jedną cienką warstwę, żeby widać było szary lakier. Na pewno ciekawie będzie wyglądać na miętowym albo różowym kolorze.

Sensique Strong&Trendy Nails 178 Gray Mist Essence Effect 03 Glitz&Glam

Sensique Strong&Trendy Nails 178 Gray Mist Essence Effect 03 Glitz&Glam

Lakiery:
Sensique Strong&Trendy Nails 178 Gray Mist
Essence Effect 03 Glitz&Glam