poniedziałek, 28 maja 2012

42.

Ostatnio w Tk Maxx kupiłam za niecałe 18 zł zestaw czterech mini lakierów W7. Urocze buteleczki, kolory dość zwyczajne, ale ładne. Wyróżnia się róż ;) bo nie jest jednolity, tylko widać w nim srebrne cząsteczki. W niebieskim co prawda też, ale trzeba się mocno przyjrzeć. Malowanie dość kiepskie, bo robiłam tylko jedno pociągnięcie pędzelkiem i tak jakby zużywał się cały nabrany lakier. Dziwne zjawisko. A potem i tak widać było prześwity. Po nałożeniu dwóch warstw wyglądał już całkiem znośnie, choć dość chropowato. Potem nie chciał schnąć, o czym przekonałam się, jak niechcący pacnęłam paznokciem w drugi paznokieć... Wtedy zdecydowałam się, że nałożę trzecią wyrównującą warstwę i koniecznie Seche Vite. Jakby to nie pomogło, to byłam gotowa zmyć te lakierki. Ale na szczęście wszystko ładnie wyschło i końcowy efekt bardzo mi się podoba.

W7 Metallic Pink W7 Metallic Gold W7 Metallic Silver W7 Metallic Blue

Lakiery:
W7 Metallic Pink
W7 Metallic Gold
W7 Metallic Silver
W7 Metallic Blue
Seche Vite Dry Fast Top Coat