poniedziałek, 12 listopada 2012

110.

To taki lakier, który chyba większości osób nie będzie się podobać. Chyba, że tymi osobami są starsze panie ;) Ale ja nie jestem taka radykalna w sprawie perłowych lakierów i lubię ich ciekawą strukturę. Przypominają mi ręcznie wyrabiane cukrowe landrynki, takie, co to, gdy masa jest jeszcze bardzo miękka, rozciaga się na specjalnym haku, skręca, rozkręca i naciąga z powrotem, żeby straciła przeźroczystość. Wtedy to właśnie tworzą się smugi, tak jak na moich paznokciach ;) Inaczej tym lakierem pomalować się nie da, więc w tym wypadku w zupełności te smugi akceptuję. Kolor dość trudny do określenia, trochę jak szampan, trochę jak złoto ze srebrem. Idealnie nim się maluje i błyskawicznie wysycha.

Color Club Boho Mojo

Lakiery:
Color Club Boho Mojo
Color Club Clear Polish