czwartek, 30 maja 2013

187.

Neony - ciąg dalszy :) Przechodziłam niedawno przy stoisku Vipery i dostrzegłam świetny kolor. Coś jakby pastelowy neonowy koral. A że nie mam żadnego lakieru tej firmy to stwierdziłam, że najpierw poczytam coś o nich w internecie. Znalazłam nawet ten fantastyczny kolor, ale niestety opinie zachęcające nie były. Zachwyty nad kolorem, ale nad konsystencją i pędzelkiem już nie. Dlatego stwierdziłam, że może uda mi się samej uzyskać podobny odcień. Najpierw nałożyłam dwie warstwy neonowej pomarańczy Saviny, a potem dwie warstwy mlecznego lakieru Wibo. Efekt był naprawdę przyzwoity, a paznokcie uzyskały jednolitą barwę w odcieniu pastelowego neonowego koralu, czyli dokładnie to, czego chciałam. Na zdjęciach średnio to widać, bo aparat jakoś zjada neony. Co dziwne, trzy obce kobiety pytały mnie, jaki mam lakier na paznokciach, a ja im tłumaczyłam, jak uzyskałam taki odcień :) 

Savina Orange Blast Wibo Express Growth 03

Lakiery:
Savina Orange Blast
Wibo Express Growth 03