środa, 12 września 2012

84.

Ostatnio cały czas słyszałam od innych o Pepco. Nie miałam pojęcia, co to za sklep, ale kiedy siostra powiedziała mi, że widziała tam lakiery, to postanowiłam tam zajrzeć. Fakt - niewiele mi trzeba :) Dużo do wyboru nie było. Ot kilka kolorów i to jeszcze jakieś nieznane mi marki, ale ceny bardzo przyjazne. Kupiłam tylko ten turkus za 4,99 zł. Firma to NYC, ale widzę, że to jakiś odłam Coty, a to znam :) Lakier słabo kryje (ja nałożyłam 3 warstwy), ale za to błyskawicznie schnie. Spokojnie kładałam kolejną warstwę po skończeniu malowania obu rąk i żadne pęcherzyki się nie pokazały. Pędzelek też bardzo wygodny - wąski, ale dość sztywny i świetnie nim się manewrowało :) Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona, kolor świetny - morski turkus z drobnym seledynowym shimmerem.


NYC 140 Empire State Blue

Lakiery:
NYC 140 Empire State Blue
RaNails Top Coat