czwartek, 20 września 2012

87.

Tutaj na paznokciach mam aż 7 warstw lakieru, co jak na mnie jest ogromną ilością i nawet nie wiem, jakim cudem to wszystko bezproblemowo wyschło. Najpierw nałożyłam jak zwykle odżywkę Eveline, tym razem S.O.S. Potem dwie warstwy jasnego klasycznego beżu Wibo, którego jeszcze nie miałam na "sobie", ale bardzo mi się spodobał i muszę koniecznie ponosić go solo. Następnie warstwa mojego ulubionego tęczowego konfetti, który przykryłam dwiema warstwami mleczno-różowego i półprzeźroczystego Wibo. Myślałam, że drobinki brokatu jeszcze bardziej zatopią się w tle, ale taki efekt też mnie satysfakcjonuje. Na to top ReNails.
Co dziwne chciałam zdążyć z paznokciami przed rozpoczęciem filmu w tv i miałam na całość jakieś 15 minut, więc nie czekałam na wyschnięcie poszczególnych warstw. Tylko nałożyłam wszystkie, psiuknęłam wysuszaczem Delii i poszłam oglądać film. Sama byłam zaskoczona, że nic mi sie nie poodbijało, a paznokcie wyglądały super.

Wibo Express Growth 351 Essence Nail Art Special Effect! Topper 02 Circus Confetti Wibo Express Growth 03

Lakiery:
Wibo Express Growth 351
Essence Nail Art Special Effect! Topper 02 Circus Confetti
Wibo Express Growth 03
RaNails Top Coat