wtorek, 19 lutego 2013

148.

Trudno mi tutaj określić, jaki to jest lakier, bo wymieszałam trzy :) Miałam małą buteleczkę zielonego Goldena zużytą do połowy, którego już od kilku lat nie użyłam. Pamiętam, że bardzo słabo krył i trzeba było nałożyć z 3 lub 4 warstwy, żeby w ogóle zauważyć, że to zieleń. Ale te kilka lat temu zielonych odcieni było jak na lekarstwo, więc cieszyłam się i z tego. Teraz wszelkich odcieni jest ogromna ilość, do wyboru, do koloru. Stwierdziałam, że tego "staruszka" już na pewno nie użyję, więc go podrasowałam ;) Dodałam kilkanaście kropel białego lakieru do frencha z Avonu i kilkanaście kropel holograficznej Szarej Migotki. I powstał lekko rozbielony groszek z holo drobinkami :) Co dziwne, w tej wersji kryje już po jednej warstwie (tylko na niektóre paznokcie nałożyłam dwie) i szybko wysycha. Jestem bardzo zadowolona z efektu, bo takiego koloru jeszcze w mojej "kolekcji" nie miałam.

Golden Rose Pretty Color 161 Colour Alike Wszystko Gra 452 Szara Migotka Franken

Lakiery:
Golden Rose Pretty Color 161
Avon - biały
Colour Alike Wszystko Gra 452 Szara Migotka