czwartek, 28 lutego 2013

152.

Drugim lakierem, który kupiłam ostatnio w Super Pharm jest ten oto Essence. Niestety na razie dobrego zdania o nim nie mam. Nie jest to jeszcze ostateczność, bo muszę się upewnić w swoim osądzie, ale zachował się dokładanie tak samo, jak ostatni z tej serii. Problem w tym, że znowu nałożyłam najpierw odżywkę SOS Eveline, którą nakładałam ostatnio pod wszystkie lakiery i żadnych niespodzianek mi nie robiła. Może tylko z tymi tak fatalnie reaguje. Finał był taki, że w drodze powrotnej do domu nie zdejmowałam ani na moment rękawiczek, bo moje "pomalowane" paznokcie wyglądały strasznie.
A tak poza tym to lakier ma uroczy kolor jasnego karmelu z mnóstwem miedziano-złotych płatków.

Essence Colour&Go 119 Boho Chic

Lakiery:
Essence Colour&Go 119 Boho Chic
Color Club Clear Polish