poniedziałek, 25 lutego 2013

151.

Wybrałam się ostatnio do Super Pharm i zostałam bardzo miło zaskoczona. Otóż z szafy Essence wybrałam sobie dwa lakiery - ten szary jest jednym z nich. Podeszłam do kasy, a tam pani mnie informuje, że przy zakupie dwóch produktów Essence, mogę sobie wybrać trzeci z pudełka, a były tam różności: błyszczyki, kredki, lakiery, naklejki, brokaty itp. ;) Lubię takie niespodzianki. Wybrałam kolejny lakier...
Szary lakier nie jest typową szarością, bo takie już mam i bym się na ten nie zdecydowała. Przekonał mnie do siebie drobniutkim różowym shimmerem, którego tu niestety nie widać. Ładnie kryje i naprawdę szybko wysycha. Dołożyłam mu trochę fioletowego brokatu z Wibo, który już nie schnie tak szybko, ale mu to wybaczam.

Essence Vintage District 04 Get Arty Wibo Trend Edition Futura 01

Lakiery:
Essence Vintage District 04 Get Arty
Wibo Trend Edition Futura 01