piątek, 2 maja 2014

298.

Dawno nie używałam tego pięknego, jasnego turkusu, ale na szczęście konsystencję wciąż ma bez zarzutu. Nałożyłam trzy cienkie warstwy, ale dwie w zupełności by wystarczyły. Lakier jest z rodzaju zmieniających kolor pod wpływem temperatury, ale nie wiem, czy z powodu "wieku" czy z powodu ilości topu, którego na niego potem nałożyłam, nie zauważyłam absolutnie żadnej zmiany barwy. Dawno nie miałam tylu warstw na sobie, a było to spowodowane tym, że postanowiłam lakier zmatowić. Nałożyłam matujący top Lovely, ale zadziałał tylko na jednym paznokciu! Nałożyłam kolejną warstwę - bez zmian. Wyciągnęłam stary top matujący Essence, ale zgluciał zupełnie i do niczego się już nie nadawał. Skończyło się na tym, że nałożyłam matujący glitter od Wibo plus holograficzne drobiny Silcare, a wszystko pokryłam bezbarwnym topem. Muszę przyznać jednak, że taki pancerny manicure trzymał się bez uszczerbku przez dobrych kilka dni.

Bys 283 Blue Silcare The Garden of Colour 100 Wibo WOW Effect Matte Glitter 03

Bys 283 Blue Silcare The Garden of Colour 100 Wibo WOW Effect Matte Glitter 03

Lakiery:
Bys 283 Blue
Silcare The Garden of Colour 100
Wibo WOW Effect Matte Glitter 03